بررسی / تحلیل ارثی
نوشته شده توسط : امیر

وراثت ، فیلمی ترسناک ، دراماتیک و رمز و راز است که به کارگردانی و همچنین توسط مبتدی آری آستر ساخته شده است که در این فیلم به عنوان کارگردان معرفی می شود و یکی از تاثیرگذارترین فیلم ها را برای این تابستان سال 2018 ارائه می دهد.

وراثتی که شروع می کند
وراثت با مرگ مادربزرگ پیتر گراهام (الکس وولف) و چارلی گراهام (مایلی شاپیرو) آغاز می شود که مستلزم وقایع ماوراء الطبیعه است که دخترش آنی (تونی کلت) شاهد و رمزگشایی است ، وجوهی از مادر فقیدش یا بهتر است. چشم اندازها ، برای گفتن حقیقت ، مادرش "فرشته كوچك" برای گفتن نیست. مشکل نوار این است که برای شروع کار لازم است و داستانی را برای ما تعریف می کند که چیزی بیشتر از وحشت ، فتنه و تعلیق است که در آن سرنخ هایی را آزاد می کنید و به تدریج در کل فیلم گره می زنید.

داستانی که به خوبی درحال چرخش است ، اگرچه داده های حل نشده شما را برای شما باقی می گذارد و به هیچ وجه به وضوح گفته نمی شود ، بیننده را به دنبال اطلاعاتی در مورد آن می داند ، چیزی که به نظر من باعث می شود موضوع از بین برود و کسل کننده شود ، از آنجا که خیلی طولانی است برای داستانی که در زمان کمتری می توان گفت ، این یک روش بسیار مصنوعی برای طولانی کردن نوار است ، فیلمی که عملاً 30 دقیقه از آن باقی مانده است ، در صحنه ای به وضوح دیده می شود که در آن آنی از همسرش می خواهد سوزاند. دفترچه نقاشی های دخترش ، که در آن به نظر می رسد زن و شوهر می جنگند که در آن او چیزی را طلب می کند و شوهر نمی خواهد این کار را انجام دهد و فقط سعی می کند او را رها کند تا آن را ترک کند ، به طرز مسخره ای صحنه را طولانی می کند .

او همچنین سعی می کند زندگی گذشته آنی را عمیق تر کند ، که به نظر من جالب تر از گذشته او روی پرده است ، بنابراین مطمئناً یک مقدمه وجود خواهد داشت ، تا از گذشته های آنی و یک دنباله احتمالی برای ما بگوید یا در حداقل تلاش می کند فیلم را با گذاشتن فیلم به طور کامل باز کند.

ترس کنید که نمی آیند
در طول تمام پیش بینی فیلم انتظار داشتم که آن را بترسانم ، آن صحنه ترس و حسی که باعث می شود چنین فیلم هایی را که از ژانر کاتالیز شده اند احساس کنید ، اما در ارثی که هرگز نمی آید ، به هیچ وجه هیچ یک از حاضران در اتاق با ترس و وحشت احساس ترس نکردند. این که آنها سعی می کنند اما این که فقط در آنجا بمانند ، در یک تلاش ناموفق ، هر دو برای این تفسیر که اینگونه نیست که به نظر می رسد همان فیلمنامه ای است که نمی داند چه زمانی وارد شود .

خانه محکم
در ژانر ترور ، شما همیشه سعی می کنید یک محیط وحشتناک و ترسناک ایجاد کنید تا احساس راحتی کنید و احساس تنهایی خود را با درد و رنج ، ترس و لرزهای محیط خود داشته باشید ، در ارثی مانند بسیاری از فیلمهای بیشتر این ژانر صحنه یک خانه است ، خانه ای همیشه تاریک و با چراغهایی که کم نور می شوند ، چیزی که قبلاً کلیشه ای است و بد عمل می کند ، نه به دلیل انتخاب سناریویی که مورد سوء استفاده قرار گرفته است ، به این دلیل است که در هیچ زمان ، هیچ صحنه یا اتاق خانه ترسناک یا وحشت نیست .

در فیلم Conjuring 2 (Warren File: Enfield Case) ، آن دسته از صندلی هایی که از اولین شلیک خانه می بینیم به لرز می دهد ، آنها باعث می شوند شما فقط با دیدن آن احساس ترس کنید ، آنها یک محیط خانگی را بازآفرینی می کنند و در همان زمان ترور ، به لطف همین یک پالت رنگ سردتر ، خاموش و تاریک ، اتفاقی که در وراثت رخ نمی دهد ، پالت رنگی آن زنده است ، مانند هر فیلم اکشن دیگر ، این فایده ای ندارد. همچنین با برخی جلوه های ویژه صحیح همراه است اما در بعضی صحنه ها کاملاً از بین رفته است ، مانند آن که در آن مشاهده می شود که آنی در حال پرواز در پشت پسرش پیتر است که گویی این یک اشکال بازی ویدیویی است ، که برای من بیش از تصور یا ترس است ، این باعث خندیدن من شد.

تعبیر
این یکی از بهترین نکات بیکار فیلم است ، الکس وولف در نوجوانی آسیب دیده و وحشت زده و گرابریل بایرن ، در پدری که سعی در محافظت از پسرش دارد ، ایفا می کند و به خاطر ندانستن چه اتفاقی برای همسرش می افتد و از اینکه بدرفتاری می کند ، بدرفتار است. قبل از این وضعیت

از طرف دیگر ، و اگرچه تقریباً تمام فیلم روی پرده سینماست ، تونی کالته ، شخصیت اصلی فیلم بلامنازع این فیلم است و عملکرد بسیار خوبی دارد ، اگرچه اوقات وجود دارد که از نظر تلاش کمی اجباری و غیر واقعی است. بیننده را تحت تأثیر و ترساندن قرار دهید ، او این کار را نمی کند ، صحنه هایی را که می توانست بیشتر به دست بیاورد و در هیچ چیز باقی می ماند ، باقی نمی گذارد ، این مسئله بازیگر زن نیست ، این بیشتر مسئله فیلمنامه است تا بازیگری.

سرانجام ، در میان شخصیت های اصلی ما Milly Shapiro داریم ، با نقشی که مانند تونی کالته ، بیشتر مسئله فیلمنامه است ، زیرا هیچ وقت تهدیدی در شخصیت او درک نمی شود ، او فقط مانند یک دختر "عجیب" به نظر می رسد ، اما هیچ چیز بیشتر

SOUND FEAR که نمی کند
وراثت به طور عملی فاقد یک مضمون و یا موسیقی متن فیلم به همین ترتیب در فیلم است و اگرچه فیلم با لحنی وحشتناک و یادآور فیلم Sinister آغاز می شود ، اما دوباره ظاهر نمی شود و صدایی ساده را به عنوان تلاشی برای غافلگیری از خود به جا می گذارد. که فقط در یک صحنه فیلم کار می کند ، و شاید ترسناک ترین باشد ، یا حداقل من از کل فیلم تعجب کردم ، اما هیچ چیز دیگری اتفاق نمی افتد ، و کاملاً هدر می رود ، سوءاستفاده از صدا و باعث خنده در پایان فقط با گوش دادن به آن.

یک جنس برای همه مناسب نیست
فیلم های ترسناک ژانر سختی است ، ما قبلاً چیزها و تلاش های بسیاری را روی پرده سینماها دیده ایم ، دوستداران فیلم ترسناک به سختی تعجب آور هستند ، از آنجا که کلیشه های زیادی در فیلم های آن ژانر وجود دارد ، ما قبلاً آن را در El Ritual دیدیم ، دیگری. اگرچه این بار در یک جنگل تلاش صورت نگرفت.

آری استر در نوع دیگری از فیلم آغاز می کند که همه کارگردان ها جرات آن را ندارند ، اجرای آن دشوار است و برجسته کردن آن کار ساده ای نیست. وراثت مانند تلاش برای فیلم ترسناک است که سعی می کند تعداد زیادی از آن را بپیماید ، میله های زیادی بازی کند. از مظاهر ، خانه های خالی از سکنه ، گجیا ، فرقه ها و تملک ، و همه در نیمه راه باقی می ماند و یک فیلم منطقه ای را ترک می کند که به جایی نمی رسد.

من انتقاد و تحلیل این فیلم را خوانده ام و دیده ام ، و حقیقت این است که من نمی فهمم که چگونه ارثی به این خوبی متوقف می شود ، زیرا در اشاره به ترور در هیچ چیزی ایستادگی نمی کند ، اگر آنها آن را به عنوان یک فیلم هیجان انگیز ، درام و فتنه تهیه و تبلیغ کنند. خوب ، بهتر است جلوی این کار گرفته شود ، اما تبلیغات باعث می شود که یک تعطیل شود ، این نشانگر است و همه جا می گویند که این یکی از بهترین فیلم های ترسناک است و وقتی سینما را ترک می کنید ، چیزی جز ناامیدی نیست. ایده خوب است ، بله ، اما در این میان تنها با یک فیلمنامه خوب چرخیده اما بدون توضیح بیننده خوب ، و یک کارگردان رمان که نمی داند چگونه ترس و اضطراب را به مخاطبی منتقل کند که به آن کارگردیده است ، که به عنوان فیلم ترور سقوط می کند

نتیجه گیری
وراثتی فیلمی است که به عنوان ژانر ترور سقوط می کند ، صحنه ای برای یادآوری ندارد ، بیش از یک داستان خوب چرخان اما با داده های نامشخص به درستی ، و این باعث می شود من ببینم که به عنوان یک هیجان انگیز بهتر متوقف می شود. با صحنه هایی که فقط برای طولانی تر ساختن فیلم و جلوه های ویژه ای که باقی مانده است ، موسیقی متن فیلم وجود ندارد ، و تعبیری که به طور کلی بد نیست ، اما به هیچ وجه اصلاً قانع نمی شود.






:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: